Härligt!

Nu är jag hemma efter ca. 24 timmar i Åtvid. Fster Kickas 40-års fest blev riktigt lyckad. Det var himla trevlig. Bra musik och man fick umgås och träffa massor med folk. :D Sen va ju även lilla söta Tyra där :D hihi..

Det blev mkt foto. så det kommer väl kanske upp något lite senare! Jag sa att jag aldrig mer skulle dricka efter senast jag gjorde det. Jag bröt mitt löfte, mår inte helt 100 än. Så idag blir det till att slapppppaa :P

Idag innan vi åkte hem så åkte vi och kolla på när min kusin Filiph hade fotbollsmatch. 4-2 till Åtvid. Grattis! Och som seger grej sprang jag och Tessan ut på planen direkt efter avblåsnigen och skulle krama om honom ;) Men han tyckte inte de var lika roligt..(Efter dom alla hade tackat löd mitt och Filiphs knversation såhär)

A- Men fille,varför spang du bara bort från mig och Tessan, vi ville ju bara berömma dig för en bra match!(Skrattar)
F - Jag tyckte det var som en läskig överasning.
A - Hahahah, vi ville ju bara säga att du gjorde en grym insatts! haha
Som avslutning trycker Tessan ner honom på marken...

Sen roppar vi hej då och resan hem mot sthlm böjade! =P

Så nu är jag äntligen hemkommen i Sthlm!

Igår var jag en linslus! Yeah!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0