Arbetskamratarna!

Det kommer kännas ganska tomt och börja jobba igen sen på måndag. Två av dem som jag jobbade bäst med slutade samtidigt som mig i juni. Och nu efter så har två andra som jag anser vara dem bästa från Karby förskola också slutat!! Känns lite surt måste jag erkänna!! Karby håller på att gå under ... haha!

Meen, jag och några av de som jobbar kvar och även dom som slutar ska mötas upp den 21 Augusti och leva runt inne i stan och njuta av en och annan ROSA! ;)

Många kanske tycker att det är konstigt att jag hänger med mina arbetskamrater, där typ den yngsta är runt 30 år.. Men grejen är, det är så jäkla roligt att umgås med dom!! Man har alltid lika kul varje gång vi ses!! :)





Snart två år har jag haft dom som arbetskamrater, känns sorgset att några försvinner, men snart är det även min tur att gå, 4,5v har vi kvar ihop några av oss.. sen så!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0