juhuuu, good news!

Har snackat lite med min gamle chef nyss för att fråga under vilka tider jag skulle jobba v32 och v36 då jag är uppbokad... dock lät hon lite förvånad över min fråga eftersom hon trodde jag hade blivigt tilldelad en tjänst på 35-40h veckan! haha, det där med kominikation gillar jag! ;) det var inget jag visste när jag gick från jobbet min sista dag i juni..

Men eftersom jag åker iväg så gäller den fram till dess, hon fråga hur länge jag blir borta. Så vi får väl se vad som händer sen.. Men räknar absolut inte med att det finns arbete när jag kommer hem sen igen..

Men vilken jäkla lättnad det känns att det kom in lite jobb bara sådär. Min räkmacka verkar inte vara uppäten än! Då var det största problemet löööst! vad skönt! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0