Merhaba

Jag och Buddah har haft en otroligt mysig natt haha. Dock var det inte lika kul när jag blev väckt 07.20 för att han ville ut, men vad gör man inte för lilla gubbens skull, så vi tog en 40 min promenad och vila igen när vi kom in för somna om var inget att tänka på :)

Nu sitter jag och kolla på tv 4 fakta. handlar om religion, muslimer, judar och kristendomen. Vissa saker är verkligen heelt osannolikt, man blir faktiskt lite chockad över vad vissa tror pga en bok. Och en grej som tydligen fanns med i bibeln om att jesus botade en förlamad man..haha, dream on people. i dont think so! Man ska nog inte tro på allt som står!

Jaja, nu blev de långt, nu måste jag kolla vidare! :P


Biljardkungen! ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0