Vilken helg :)

Som ni vet befann jag mig hos Tina i v-tuna hela helgen, vilket har varit otroligt roligt, i fredags så tog vi det bara lugnt, satt och kolla tv och prata natten lång. Lördagen drog vi hem till hennes päron, där hennes mamma la tarokort på mig, vissa saker var bra, andra mindre, men otroligt intresant :) Sen drog vi hem till henne igen och tänkte hyra film "En sommar med Göran" men den var slut ÖVERALLT!! så typiskt, men det slutade bra ändå då Joakim som man inte träffat på...6 år? kom förbi och förgyllde våran kväll! :D myys!!

Nu är jag dock hemma igen, och Michael Jackson spelas ur högtalarna..Det är som de ska vara! ;)
Söndag.. Det säger väl ganska mycket?! Ångesten för en ny vecka, haha! ;) Kanske tar mig en tripp upp till syrran och ser hur deras helg har varit! :)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0