Måndag

En ny vecka är igång. Känns bra, tiden går snabbt nu! :)

Idag satte jag bitterfittan på plats nu är det nog på riktigt. Härligt!!

Slutade tidigt med gick tillbaka till jobbet då jag valde att vara med på ett utvecklings samtal. Kände att jag behövde vara med och höra på ett för att sedan börja ta i tu med mina egna, det känns bra! Så nu ska jag börja kolla upp lite tider och planera in! :)

Jag kommer verkligen att sakna alla "mina" barn.. Nu har jag ju varit med ända sen inskolningen med vissa barn.  Galet vad jag tycker om dem, och det kommer kännas konstigt att inte få ha som rutin att ställa kl varje dag för att gå iväg och ta hand om dom små liven. Sötungar! :') Men satt idag och pratade med ett av barnen, och vi planerade in en "semester vecka" ihop ;) haha, ska höra med barnets föräldrar imorgon om det är okej för dom! ;D haha!


På jobbet snart 1 år sedan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0