Bra grejer!

Imorse fyllde jag på mitt kontantkort till mobilen med comviq kompis 195kr för första gången på ca 3 år. Några timmar efter fick jag ett sms om att jag hade 5000 fria sms i en månad eller tills nästa gång jag tankar kortet. Jag trodde det gällde mellan comviq, men icke. Det var t.om gratis till utlandet. kungligt! :)

Man kanske brukar få det?! har ingen aning eftersom jag använt mig av Amigos så länge. Inte för att jag någonsin skulle lyckats skicka iväg 5000 sms på en månad.. Kan någon de över huvudtaget? haha galet ju! Men ändå, schysst tycker jag eftersom jag hatar att prata i telefon! ;D
Kommentarer
Postat av: Zandra

0739656911

Bara att skicka så mycket du vill;)

2010-10-27 @ 17:29:48
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Comviq

Hej Anna,



Vi på Comviq vill även passa på att informera dig om att du även har kostnadsfri surf inom Sverige när du tankat Kompis 195 elelr 295 kronor. Kampanjen pågår till och med den 30 november. Maximalt får du använda 700 MB per vecka och därefter stängs surftjänsten av.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Comviq.

2010-10-28 @ 13:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0