I Åtvidaberg

Befinner mig sen igår i Åtvidaberg hos släkten.. Ikväll har vi haft släktträff på farfars sida bara. Vi "unga" avböjde lite tidigare och drog hem medans de äldre nu är kvar..

imorse skulle jag pappa och Dulle ut och springa runt gamla berg som är ung 5km... slutade inte riktigt så.. Pappa och Dulle sprang på och jag kom bakom.. Jag vandrar runt någonstans, utan klocka, utan mobil och mitt ute i ingenstans.. TRE ggr var de nära att jag satte mig ner och grät.. (haha jag vet!!) men fyfan vad less jag var på det.. efter mycket om och men så kommer en bil och jag får vägledning om vart jag ska..

påvägen så tutar en bil på mig.. det är pappa dulle och farmor.. då hade pappa och dulle också sprungit fel, gårr över åkrar och berg tillslut hittat ett hus där de fråga om telefon o ringt farmor. Jag hade bara tur att jag också kom ut helt jävla fel så de såg mig.. sen halsade jag i mig massvis med vatten, fyfan vilken tur de blev...

Faster frågar vafan vi höll på med när vi kommit hem.. rundan som tar ungefär 30 min hade tagit över 2 timmar! haha. kul o skratta åt i efterhand.. ;)
Kommentarer
Postat av: Helen

Hahahahaha såå klockaren! Det blir en kompass till dig i födelsedags present i år tror jag bestämt ;) Tack för att du bjöd på kvällens garv :)

2011-08-28 @ 00:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0