10/12-11

Ställde klockan på 10.00 så att jag kunde vakna till ordentligt för idag kl 12.00 är det nämligen tvättstugan som gäller. Har hunnit fått ihop en hel del skitiga kläder på dessa 8 dagar, passade även på att slita av lakanen osv så jag kan bädda rent också!

Och nu står mitt rum på vädring.. Men kom nyss in i köket och fick en chock. Min roomie hade bara ställt allting på en skitig hög i diskon.. Kaffe låg de kvar i filltret som hon också vara lämnat.. wtf, sånt stör mig. Man tar väl undan efter sig?! Och framför allt om det är tredje dagen som hon har lämnat så och jag varje morgon innan frukost har fått stå och diska både från när hon käkat middag kvällen innan och frukosten.. Känns inte riktigt som jag får en bra dag på dagen över de..

Jaja, jag får väl slå till henne sen när hon kommer och fråga va-faa-an hon håller på med. 8 dagar kvar, sen kommer Carro, sooooom jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0