Söndag

Ja då var det den här härliga dagen söndag igen då! Varför måste helgerna gå så fort?!

Jag vaknade upp imorse att de plinga till i telefonen, min moster skicka att hon fått mail om att att jag och pappa fick plats på cirekträningen nu kl 10. Wihoo! :D så ska straxt gå och byta om så jag är redo! :)

Det går fan bra med träningen nu! Köra iaf 3-4 gånger i veckan. Så från att bara vara lat och inte göra ett knot så antar jag att det är kalas bra! visst!? :P


 Annars är det ju faktiskt en riiiktigt härlig dag, solen lyser och i söderläge när solen ligger på visar termometern -3 . jaaaaa det är cooook güzel! Kanske borde gå en promenad lite senare och få lite färg i mitt vita nylle! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0