Helgen till ära

Det slutade med att jag sov över hemma hos syster fredag till lördag och igår så spenderade vi många timmar på outleten i barkarby. Hittade inget mer än en bok.. "Pojken som överlevde förintelsen" den är nog spännande så den ska straxt börja läsas i!:)

Sen när vi väl kommit hem var det jag som kastade mig in i duschen och gav mig iväg hem till frugan! Det blev en god middag och mycket snack, Y somnade väldigt tidigt men jag och Mikaela satt uppe några extra timmar och snacka och även kollade på massa klipp av grymma komiker!! :D

Det slutade med att jag blev kvar över natten och imorse efter en härlig frukost så begav jag mig in till stora staden där jag möttes upp av lillsis. De blev väldigt mycket shopping om man säger så, men endast nödvändiga saker..typ ;) haha!

Ikväll orkade jag inte göra ett smack så jag och Jossan gjorde en facemask som nyss sköljdes bort och nu ska jag fortsätta njuta av solsidan! Sen blir det BB. Ja jag är tönt som följer det!


Tre snyggingar från imorse!! Kärlek till de två personerna!<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hihi (Y)

2011-02-28 @ 07:59:19
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0