Hej då Sverige!!

Denna morgon startade jag uppe på gymmet. Riktigt skönt!!:)

Sedan blev det att dra hem, köra en dusch för att sedan dra mig ner till Vallentuna och hämta ut ett paket med massa nya skor och kläder som jag och Jossan hade beställt!! Det blev även en sväng inne på Ica för att handla med mig lite saker ner till Emma som hon beställt!:)

Efter det har jag princip bara packat.. är inte helt klar än men på god väg!;D passet, biljett och bankomatkort är nedpackat vilket är viktigast av allt. Mest småplock kvar nu sen så!:D

Detta blir mitt sista inlägg på svensk mark eftersom jag åker med pappa imorgon redan vid 04.45.. Sen möter jag upp Mathilda vid 11a tiden på Arlanda och våran resa tillsammans kan börja på riktigt!!:D Jag är taggad och förväntansfull!!:) Det kommer bli kul!

Enligt rykten är det skönt väder där nere nu! Tänk att kunna gå i gympaskor på asfalt utan att halka och slå ihjäl dig. Träffa härliga människor som man saknat så otroligt. Känna doften av Turkiet. Rocka loss i hamnen! allah allah denna resa blir grym!

Nu säger vi hej då! Ha det så bra ni andra. Jag ska ta vara på varje minut som gååår och bara njuta!:)


hejrååååååååååå!!!!!!!
Kommentarer
Postat av: Mathilda

Killilililiillii!!! Meeen vet du? Det kommer bli bajsväder första dagarna :( Typ 13 grader och regn, haha! Men ska bli uppehåll från torsdag och framåt iaf. Sen är det ju inte alltid det stämmer!



Jag fattade aldrig att du ska åka med din far direkt? Haha, då kommer du också vara lite trött på planet sen... Blir perfa :D Jag sov mellan 9-12 och sen typ 17-18.30, sååå jag är aptrött redan nu. Men tagga tagga tagga, det kommer bli cok guzel lan!!

2011-03-07 @ 01:24:48
URL: http://mathildaliksom.blogspot.com
Postat av: hallonmamma

Hejdå. Ha det bäst nu! :) Ge oss lite uppdateringar där nere :)

2011-03-14 @ 09:32:26
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu får du allt ta o komma hem snart. Jag saknar ihjäl mej efter dina inlägg ju ;)

Hoppas iaf att ni har det underbart!

Pusss! <3

2011-03-14 @ 16:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0