Onsdag!

Idag talar träningsvärken för sig själv, varför är det ALLTID värre två dagar efter och inte dagen efter? knäppt! Så benböjen ikväll på träningen var mindre sköööna. Men jag överlevde trotts allt och det är så värt de efter!!

Vet ni.. Imorgon ska jag klippa mig.. allah allah.. Det blir väl topparna som vanligt.. Så jävla tråkigt egentligen.. Kanske vore kul och testa något nytt, haha hell no liksom här kör vi same style all life! Jag skulle vilja testa på något annorlunda.. Men vad?! jag har fantasi som en nyfödd dvs inte speciell stor.. När jag plattar eller har blött hår går de kanske 5-10cm ovanför röven.Inte för att man märket de någon gång då jag ALLTID har håret uppsatt och när de väl är utsläppt är de ju så jäkla lockigt... Nee, en hel del ska bort helt enkelt!! :)

Neej jag måste fan sova nu. 06.30 börjar jag imorgon. Men två jobbdagar kvar, sen är jag ledig! Känns mer än bra!

snaaaart såååå!
Kommentarer
Postat av: sophia

Jodå, de har jag tänkt..mååånga gånger!

Men jag har tyvärr skulder upp över öronen som måste betalas först :S

2011-03-02 @ 22:08:39
URL: http://sophiiias.blogg.se/
Postat av: sophia

Naevars!



jo, jag har varit i alanya 7 gånger tror jag de är.

Oså Ankara 2 gånger.

Och nu har jag ju varit i Mehmets hemstad Hatay också :)



Själv då?

2011-03-02 @ 22:16:54
URL: http://sophiiias.blogg.se/
Postat av: sophia

Hatay ligger i närheten av Adana :)



2011-03-03 @ 22:37:12
URL: http://sophiiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0