Tisdag!

Jaa, dagarna räknas neråååååt. 8 dagar kvar att jobba! Men det har faktiskt varit en bra dag, jag och Maria tröttnade så vi drog med oss ungarna ut på prommis! Dom sov som stockar sen!;) haha! Jag jobbade lite längre idag också sisådär 4a timmar. klirr i kassa!:)

Jag gillar en skön konversation två av våra äldsta barn hade idag. Dom sitter mitt emot varandra vid maten då den ena säger;
1 - tyst
2 - neej
1 - tyst sa jag, det räcker nu!

HAHA, tror jag skulle dö av garv! :D så jävla klockrent! GO KIDS!;)


Sen när jag slutade drog jag upp och träna! Yepp yepp, de går bra nu;) Sen har jag bara spenderat tiden med all family då vi var och kollade när Robin hade hemma match, men det var ju äckelregn så jag och mina två syskon begav oss hem till bigsis där det bjöd på.....håll i er nu... hundprogram, förjävla kul.. .... .....

Dock ska jag inte klaga, jag har haft en riktigt rolig kväll tack vare Filippa! Hon bjöd in mig eller vad man ska säga och börja använda HeyTell, faaan så roligt det är! :D Istället för att skriva ett sms, så håller du bara in en knapp medans du pratar och när du släpper skickas det iväg! :D hur kul och SKÖNT som helst!

Man kan även lyssna på ljudklippet man själv skickat iväg, HAHA OMG, hallå där Bitterfittan nr 1 till min röst! :D Filippi måste väl fått en chock! ;D fan vad jag låter aaaaaarg när jag pratar! :D Men som jag sa till F, jag är inte de! ;D Men testa! Det är kul! :D

Mycket text behöver en bild, eller hur! Så varför inte ta en som framhäver humöret jag är på just nu! ;)

Bellman sep 10.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0