:)

Nu är jag hemma igen efter mitt dygn i skutkär hos Tina!

Vi har haft ett riktigt mysdygn. Ett tag efter att jag kommit fram fick vi låna bilen och körde in till Gävle där vi satt på ett fik i några timmar och snackade oavbrutet medans vi avnjöd en kaffelatte och en fruktansvärt god morotskaka!! Vi hann även med att strosa runt i massvis med butiker! Det är ju mycket man vill ha om man säger så!!:) kvällen sen bestod av mys i Tinas rum där vårat snack fortsatte och bilderna från i sommaras jag missat fick se och även fick överförda på mitt usb! yehj! :) Kanske kommer någon upp senare!:)

Imorse ställde vi klockan tidigt, åt frukost och sen drog ut på en promenad, hon visade runt mig i den lille staden och vi hann även leka lite på skolans lekplats.. Man växer aldrig upp, de där lilla barnet finns alltid inom än!;D

Det är alltid tråkigt att säga hejdå till Tina, hon är sådan otrolig glädjespridare! Men vem vet om hon dyker upp i Trysil o hälsar på någon gång?! ;) 


Älskade vän! ♥♥♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0