Tjena på er era jävla puckon!

Dagen började lite osäkert imorse måste jag säga.. Börjar med att busschaffören visst "missade" våran hållplats så Maria kom senare. inte nog med det mådde hon piss och gick hem..

Ja där stod jag med 10 blöjbarn...nu då? så vi ringde Katta som kom efter någon timme men som tur var så tog jag mig ut.. där jag tänkte spela fotboll med barnen.. Slutade med att jag ramlar raklång ute på gården rakt ner i en vanntenpöl och får en sten rakt in i handen.. Såklart kollar jag blixtnabbt runt mig så ingen såg.. SEN reste jag mig upp.. HAHA sopa jag är!! ;D

Hade tandläkaren idag..kl 15.00... glider in liiite sent eftersom bussjäveln är sen (Älskar att bo på landet och ha tandläkare i stan!) så det ända vi hinner med är att ta bilder och planera framöver vad vi ska göra med min plasttand..

"Ja vi kommer behöva göra detta under två omgångar, första gången tar vi bort all plast sen får du en bena att sätta dit sålänge medans vi sen två veckor efter sätter dit den tanden du ska ha! Och vad jobbar du med? För vi efter kommer du vara bedövad i stora delar av ansiktet...."

*Öhhhhhhhhhhhm...okej!"

Jag verkligen längtar tills hon ska sticka mig med alla sprutor.. skön känsla liksom!
Kommentarer
Postat av: Kristina

hahaahhha jag ÄLSKAR din blogg anna, får alltid lite skratt när jag läser <3

2011-09-14 @ 20:04:04
URL: http://www.nattstad.se/somethingspecial
Postat av: Linda psykedeliaa

hahah du e så skön :D mindre roligt de där me tandläkaren alltså, usch :/

2011-09-14 @ 20:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0