Otaggad häst

Fyfan alltså! Jag ligger fortfarande i sängen och jag hör verkligen dom hårda vindarna utanför! Man blir inte ett dugg sugen på att gå upp!

Samtidigt är klockan straxt halv tolv så jag borde varit uppe för iaf två timmar sen. Som en princip sak bara!

Nästa vecka drar jag till Norge! Jag såg att steve hade uppdaterat att de var bra många minus! Och snön den finns i massor där också! Jag är totalt otaggad för att åka, men ja som en kär vän sa "det känns bättre när man kommit fram" och visst är det väl så, det är bara att man ska ta sig dit i allt detta också!

Vi får seeee, jag ska försöka att pigga upp mig angående allt det innan dess! :)

Jag spelar helldre vollyboll i värmen just nu!!

Kommentarer
Postat av: erki

Men duuu, det hade jag också hellre gjort just nu!! Jäklar vad vi svettades :D <3

2012-12-05 @ 12:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0