Trysil

Nu har jag hunnit landa lite. Packat upp allting och gjort mig lite hemmastadd.
 
Tagit en lite tupplur då mina senaste två dygn inte varit helt utifrån det vanliga.. Men jag lär nog somna gott ikväll iallafall.
 
När jag var iväg och snackade lite med våran omtalde Asta så dök Michaela upp helt random, riktigt kul att få se henne igen!! :))
 
Denna säsong bor jag i Bhuset men på A-sidan och så långt bort från mitt gamla rum men på samma våning. Fel sida av fel sida skulle man kunna säga;) haha.. Men så är det när man kommer som andra man. Min roomie är en tjej som jag lärde känna här förra året, så det är verkligen as skönt!:) Och rummen som är efter oss står tomma så kan tänka mig att Amanda kommer bo i någon av dem en när hon dyker upp!:)) aweesooome! :))
 
Imorgon kl 14 är jag en av dem som ska ner till byn och fixa allt kring D-nummer osv.. Bra nog har jag ju redan allt sånt där så behöver bara fylla i ett papper!:)
 
Nu ska jag fortsätta kolla på Küzey Guney! ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0