22.20

Sittit princip hela eftermiddagen och kollat på M&H.. Tills Ally kom in och sa att vi skulle laga mat ihop. Det var bara att kolla klart på avsnittet och sedan gå över.

Efter en god middag ätandes till 4 stjärnors middag så fick jag och Linda ett enorm sötsug så vi satt igång och bakade chokladbollar. mumma blev det efter lite mer havregryn och oboy. Fan va onyttigt de låter nu när man skriver de. haha. Jobbar imorgon så kanske ett pass efter jobbet!:)

Så jaa. efter en efterlängtad dusch ska jag nu sätta mig och kolla några avsnitt till.. 1 säsong och 4 avsnitt kvar, sedan är de sluuuut. Men jaa jag har redan en ny serie jag ska börja på då.. oroa er inte!;D


PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0