dagen till ära

Ohoo vilken jäkla grym dag i backen vi har haft idag!:D Det var riktigt kul att få åka lite! eller jaa lite, vi var där från kl 10 till 16.30 då backen stängde! Vi utnyttjade heeela dagen! ;)

Jag gjorde en ordentlig vurpa där jag slog i huvudet så jag är glad att jag hade hjälm på mig idag, annars gick det faktiskt rätt bra, småvurpor några gånger. Det var några backar på andra sidan där man behövde komma med fart för att komma ända fram. Men eftersom jag bromsade in ibland i väntan på andra så hade jag ej tillräckligt så det fick bli lite offpist med snowboard!;D Men det gick faktiskt skitbra! Jag klara mig hela vägen ner utan en ända vurpa!:D

När vi väl kom hem satt jag bara rakt upp och ner på mitt rum, tog in allt underbart från dagen, sen blev det en låååång varmdusch. Efter höll jag på att somna in, men nej då var det dax för att ta kärran ner till Kiwi för inhandling av allt till en tacosmiddag! Så nu är man övermätt och belåten.. Ändå så sitter jag och käkar upp de sista ananasbitarna. Oemotståndligt!

Nu ska jag försöka kolla på något så jag somnar.. Är riktigt sliten men känner att det fortfarande är liiite tidigt för nattens sömn. Då vaknar jag klarvaken vid 8 imorgonbitti. De vill jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0