l-l-l-l-örd-a-a-a-ag

Liiiite störande rubrik.. Visst?!;)

Ja här var man uppe med tuppen. Kaffebryggaren stod laddad redan sen igårkväll! Kaffet just nu känns lite som de godaste jag någonsin druckigt av någon anledning. Kanske för att jag inte har druckigt på länge i brist på mjölk.. De kan vara de..

Igår fick vi mail.. Denna helg ska tydligen vara det värsta hittills.. Och jag som har tyckt vissa av de andra helgerna har varit jävliga.. Där ser man. Men jag ska nog klara det med sällskap att Kapten Röd i öronen, det var nog han som räddade min gårdag lite. hähä..

Ni får ha en frrrrrrrrrruktansvärt bra dag gott folk.


peace love and food.
Kommentarer
Postat av: Linda

haha så tänker jag också, förhoppningsvis blir h*n dögullig :P

2012-02-11 @ 15:42:39
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0