Hästgården

Andra dagen som day off. Och sitter nu och avnjuter min första kopp kaffe i soffan!:)
 
Jag och Amanda sa att vi skulle ta vara på våran day off igår och inte va hemma eftersom vi var lediga tillsammans. haha slutade med att jag gick ut och träffa Lina i några timmar, sen påvägen hem mötte jag upp Tony och vi gick och handla middag till oss. Påväg hem mötte vi A och M som gick ut. Så jag och Tony gjorde iordning våran mat och sedan satt i soffan och snackade i ca 8a timmar.. Vilka har så mycket att snacka om när man både bor ihop och jobbar på samma ställe?!  Nej men det är härligt att umgås med honom och jag lyckades få ur honom lite saker.. han är nämligen mussla! ;D
 
Och eftersom T är rätt duktig på hemsidor och allt sånt där, så föreslog jag att han kunde ju fixa en snygg och stilren header till mig.. Så snart kommer väl den upp när han är klar med det!:)) Han gjorde en test för att visa mig, kul dock att han hade skrivigt Annas hästblogg.. sen som små gnägg texter bakom.. haha detta med hästar har nog gått överstyr totalt! :P Men de blir nog bra när det är klart.. allt är väl bättre än den jag har!
 
"Alltså ja alla bloggar jag gått in på har liksom en bild, vit bakrund och sen någon skrivstilstext, så jävla tråkigt!"
Jag vänder min dator mot honom..Och vi båda börjar asgarva... Kan de va därför han hjälper mig måntro?! ;P
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0