Hej Sverige!

Ja här är man ju nästan uppe med tuppen. Jag kom i säng sent inatt, jag kunde inte slita mig från de jag gjorde riktigt. hähä :))
 
Men nu så är man på banan. Ny duschad och redo för att göra iordning lite frukost och se till att de sista är nedpackat. Om två timmar ska jag börja röra mig mot flygplatsen. Även Minna som är ledig idag ville följa med mig dit och säga hejdå, eller jaa.. på återseende kanske passar bättre!:))
 
6 dagar kommer spenderas i Sverige. Och denna gång ska jag inte stressa runt som ett as vilket jag gjorde sist för att träffa alla.. När t.om familjen klagar på att jag aldrig är hemma, DÅ är jag inte de.. haha! gillar att jag snackade med min bigsis igår och hon sa "Anna, du kommer inte ens märka att du varit borta.. de är preciiiiis som vaniljt" haha.. hääärligt att höra.. De där precis som vanligt.. De får liksom mig att vilja stanna kvar i Bergen!..
 
Slut om de. Nu ska jag sätta på lite vatten så jag kan avnjuta någon kopp kaffe framför aftonbladet.se ;)
 
Vi hörs när jag är i Svea, adios amigos!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0