Denna torsdag

Jag har inte ens börjat packa och imorgon ska jag dra. Får gå upp extra tidigt istället! :)
 
Idag tog jag, Dulle och Gurra med oss William och Oliver ut för att åka pulka och leka i snön!:) Sjukt att de kommit så mycket snö nu. Förra året var de ju knappt snö i Svea? Jag har ju inget att säga om de eftersom jag inte befann mig här då, men de är vad ryktet säger iaf!:)
 
Annars har jag bara varit barnvakt ikväll. Dock hemma nu, hade planerade in lite kuzey guney. Men ah, internet är as segt så får bli en annan dag! såg annars skräckfilmen Swart Water här om kvällen helt ensam, haha om jag höll på att skit ner mig much? jajamen!;D En dansk film. jag ÄLSKAR danska filmer, tycker alla som jag har sätt är riktigt bra. :)
 
Nu ska jag kolla igenom datorn och se om jag hittar någon film. Annars kanske tomten är far till alla barnen;) Va ett tag sen faktiskt, tro de eller ej!;D
 
gonatt!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0