1 April

Hiiiiiiepppa, vi är inne i april. Galet! Har ni lurat någon idag då? :D
 
Mamma har försökt att lura mig men hon misslyckades totalt, jag ringde upp henne och fråga om hon va onykter. Själv tyckte hon dock hon var väldigt rolig. :P Så olika hur man uppfattar det där med humor! ;) Själv fick jag till det riktigt bra! Jag lurade skiten ur Steve när jag kom ner på kontoret efter att ha slutat. Steve älskar sina glas;) Och självklart råkade jag slå sönder ett idag, men jag sa att det landade på själva trollyn så en hel back gick sönder. Hans min skulle jag lätt betala för att få se igen! :D hahahah, som att hela hans värld rasa samman! ;D
 
Så där stod han kallsvettig och jag garvade och var nöjd över vad jag kom på för busigt skoj! ;D
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0