Chilldag!

Julbordet på Tele2 arena igår va väl sådär, blev lite långdraget men när de väl satt igång va de helt okej. jag och Jemps mingla runt lite och hamnade bland annat folk än vårat eget!;) men de va kul! :)

Och idag har de verkligen varit en chilldag som bjudit på hockey och efter de en film! Ganska bra så att säga!:)

Och bästa av allt.. Under matchen så ringer telefonen, Anna Tax Free stod de. När jag svarar är de Per! :D pratar ett tag med honom innan han skickade vidare telen till Erik och sist till Anna! Ohh gud vad jag började sakna mitt Bergenfolk! De skulle kolla jobb och finns de så drar jag nog dit, annars lär vi ses i maj! Men får ta mig i kragen och hälsa på dom snart! De va verkligen de bästa på länge! <3 

Nu ska tant slagga! Natti natt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0