Hej då 2013, hej hej 2014!

Satt och skrev ett as långt inlägg, men de kom in för mycket känslor så raderade allting. Kanske sudda jag för att skydda mig själv, inte låta andra se att de fortf är en del jag mår riktigt dåligt över. Jag kan erkänna att jag har ej glömt, de kommer jag aldrig kunna göra, och jag kommer aldrig förlåta. Du förstörde verkligen en del i mig själv och jag hoppas du är nöjd med det. Men glöm aldrig att karma kommer fucka ditt liv en dag också.!

Men för att släppa de. Nyårsafton idag, de blir ett lugnt firande i år. Jag kan nog räkna mina vita dagar på två händer de senaste två månaderna. Jag vet att jag kommer dricka idag, men inte festa. Ska väl inte säga för mycket;) men ja. Lite väl mycket alkohol har druckits när folk säger "Klart du ska med, du är ju aldrig nykter" vilket jävla påhitt! Haha. 

Och för att få slut på mitt skrivande  tänkte jag bara önska er alla ett riktigt jävla gott nytt år! Nästa år tycker jag ni ska leva för stunden på rätt sätt, våga testa nya gränser, hugg aldrig någon i ryggen, va glad, uppskatta allt ni har och ja vafan, va glada! :D

Puss o kram! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0