Mysigt

Min fredag vad skön och slapp. Sista barnet gick hem 15 min tidigare än stängning;). Men de gjorde faktiskt inte så mycket, dessa tillfällen är alla glada och pigga och ivriga ändå!  De va nästan lite tråkigt att säga hejdå till alla barnen, och även en del personal. Men som sagt så vet vi ju inte heller än vad som händer till nästa år.

Middag blev jag bjuden på hemma hos Dulle och Gurra, de skulle göra tacos som jag längtat efter hur länge som helst. Sen blev det en lugn kväll framför filmer, vilket verkligen behövdes efter senaste helgerna!

Nu har jag velat klart med allting. Dock har jag varit duktig och fattat ett beslut  iallafall. Är jag smart nog kör jag på, ångrar jag mig.. Ja då har jag iallafall testat!:) jag går lite på de stuket, jag kör istället för att sitta där sen och ångra mig. För de är den vidrigaste känslan någonsin är att tänka varför testade jag aldrig.. Livet löser sig ju alltid ändå!:)

Nu ska jag gå upp, äta frulle och ladda inför pepparkaksbyggartävlingen! :D wish me luck! 

Hos D&G!:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0