Kontrast

Skaplig kontrast det blir på livet här när man är ledig och när man jobbar. De dagarna vi jobbar ger vi 110%.. Stress är förnamnet och Svett efternamnet.  När vi är lediga.. då exsisterar vi bara. Sitter och kollar på tv, snackar och bara är. Väldigt skönt..
 
Igår fick vi schema för nästa vecka. Ledig måndag, tisdag söndag. Vilket betyder att jag bara jobbar imorgon innan jag har två day off igen. Gör mig ingenting för söndagar är mördardagen. Men funkar inte i huvudet utan man är som en robot och springer runt som en idiot. Hela hotellet är fullbokat vilket betyder att vi måste le och va trevliga mot över 700 pers somtidigt som gränser till utbrott kommer pga stress! haha.. Skönt att de bara är söndagar framförallt.. och inte varje dag!
 
Tex denna vecka har jag bara gått runt och låtsas sätt uppdagen ut ;) chillvecka alltså! haha..
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0