Ska aldrig älska dig igen

Lyssnar på Winnerbäck och dricker kaffe. Skummar igenom Hugo Rosas blogg också. haha eller skummar?;) Vem försöker jag lura? Jag lusläser den. Får mig alltid ett gott skratt när jag är inne på den!:) Senaste inlägget med hans pappa.. haha alltså varfööör?! :D
 
Idag är det grått här i Bergen. Men ska möta upp Ann snart för en promenad innan jag ska göra mitt prov.. ja det är en massa tester till alla jobb verkar de som;) Nä men mitt andra nya jobb är princip samma som Gate, så troligtvis har jag gjort detta eller iaf ett liknande test förut!:)
 
Igår hade jag lite o göra trotts att John Bon Jovi var i byn. Så kollade två ggr på filmen Tomten är far till alla barnen, sen en gång på The Notebook. Om jag grät något? Mjovars..
 
Dags o byta om. tjao!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0