Måndag!

Efter en riktigt grym helg i Norrköping så är jag tillbaka i Sthlm. I fredags blev de bara mys eftersom jag kom ner sent och båda hade jobbat så låg vi redan i säng vid tio;) slitna själar. Lördag bestod av en dag på stan, fika, shopping och planering och tagg inför kvällen som skulle spenderas på Franz Jäger.
 
Efter bestämt outfit, lyssnar på massa bra musik, druckit massa goda drinkar och någon shot var det dags att bege sig. De var rätt lugnt när vi kom men de fylldes snabbt på med folk och tillslut var de riktigt mycket. Det var 25års gräns vilket var skönt! Där inne träffade vi på en del av Tinas kompisar och även min kusin Fredda med tjej osv. Mycket dans och roligheter. Vissa var utklädda, andra inte. Fanns ingenting som kunde stoppa oss och vi körde på och dansade hej vilt in på småtimmarna. Sjukt rolig kväll var det.
 
Söndag morgon var helt okej, vi fick i oss både vätskeersättning och mat innan läggdax. Något som dock inte stämde var min röst som var princip helt väck. Så sen i igår har jag viskat.. Den verkade vara tillbaka nyss tyckte jag men när mamma kom hem och började prata med mig så börja den svika mig igen. Jaja, kan ju va skönt för andra att jag e tyst ett tag!;) höhö. Bara den är tillbaka på fredags då det är dags för "Fredagssången" ;).
 
Tack för en underbar helg min fina! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0