Söndag!

Igår blev de Tegel. Amanda gjorde premiär där! Haha. Tur nog hade jag kvar massa dricka från den tiden de rullade in cash, nu för tider rullar de bara ut så att säga..

Men det var en trevlig kväll, bra musik och massa kända ansikten. Sjukt att jag träffade på Jack också av alla...jag tror inte jag har sätt honom sen 07-08.. Så de är ju några år sedan! Vi bestämde att vi skulle styra upp något snart vårt lilla gäng som alltid sågs förut!:)

Hem kom vi tillslut också! Då blev de lite nattmat hos Tessan innan jag och A gick hem hit och somna in ganska direkt! Dock mår vi prima ballerina idag! lite sega kanske, så vi planerar en filmdag och sedan bjuds de nog på en å annan promenad!:)

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0