6/9

Efter att ha ställt klockan på alarm, hunnit legat och dragit mig i 30 min, sen tagit mig upp och nu sitter och käkar frukost så börjar jag bli laddad inför helgens planer!:)
 
Jag hade väl för mycket att göra igår så jag hann inte packa!;) Så de ska jag sätta fart med efter min morgonkaffe!:)) Men tills dess ska jag bara njuta.. Har ju trotts allt 2,5 timme till innan de är dags att dra! Kan ju låta mycket men jag som är så sjukt glömsk och som knappt får med mig mitt eget arsle när jag ska iväg så gäller de att börja i tid! ;)
 
Helgen ska ju tydligen bjuda på brakbra väder, aweeesoooome!
 
Nu ska jag ta tag i mitt liv... (lägga mig ner i soffan och bara finnas till ihop med mitt kaffe i några min innan jag startar).
 
På återseende gott folk!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0