Sol vind och te

Gårdagen kan ju ha varit absolut en av de bästa dagarna i mitt liv! kändes som de just då iaf!;) haha! Nä men den va verkligen kalas, t.om så en liten tår föll! Åter igen, hur ska jag kunna åka hem?

Pga gårdagens sena hemkomst efter en härlig måltid bestående av Merçemek çorbasi på Flash med 5 sköna killars sällskap och en promenad runt vattenparken efter de så har jag varit dödstrött idag! Direkt efter frukosten gick jag upp och sov 3 timmar till, gick till min älskade och har precis kommit där ifrån nu då jag höll på att somna in stårndes! Så nu ska jag ta igen mig lite.. Igen;)

Annars så vaknas de roligheter imorgon! :D förhoppningsvis blir de enligt planerna, ack den som ger upp hoppet!;) haha!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0