A walk to remember

På min lediga dag så har vi tagit oss en promenad ner till byn för att handla lite. Igår va jag sjukt sugen på Tacos så ikväll står det på menyn, och när vi begav oss ut fråga jag om Minna och Kakan ville ha lite också! :) Så kl 18 ska allt va klart så vi hinner käka innan Farmen osv;)
 
Men efter 50 min promenad, varav 30 av dom bestod av tugnt bärande kassar så har jag slappat framför filmen A walk to remember, och guuuud vad jag gråter till den filmen. Så himla fin. Sätt den massor med gånger men ser man den någon gång då och då gör de ju inget. Sen att han Landon är sjukt snygg gör de ju bara bättre! hähä..
 
Hey there gorgeous! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0