Marry me

De var härligt att få komma ut på en prommis idag. De har ju verkligen snöat så de är den där stilen att man tar två steg framåt och ett bakåt hela tiden, man plogar sig fram i snön! Galet! Men bra träning!:) 

Efter vi kommit hem gick jag hem till mig och pausa ett tag, sen efter jag gjort iordning min mat tog jag med mig lite saker och gick över till A och M. När man bor här har man inget liv så självklart har vi börja följa Farmen;) haha. 

Sen kl 10 börjar ju PH. Har löst de grymt bra genom att köra videosamtal med Jennifer under programets gång ;) så jag kan se de vilket är helt fantastiskt!;D sen kör vi eftersnack på de såklart!

Men när man är ledig vaknar man senare och är uppe senare, så när Jempa tacka för sig var jag fortf pigg. Tur nog var min härliga Diyar vaken, så slog en pling till honom och la precis på. Känner att tröttheten börjar komma och eftersom jag ska ställa kl för träning im förmiddag så är de nog bäst att sova lite!:)

Sååå, på återhörande!
Snö snö snö snö!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0